• Úvod
  • Jak to funguje?
  • Eshop
  • Články
  • Faq
  • O nás
  • Kontakt
0 Košík 0
0 Košík 0
0 Shopping Cart

Váš košík je prázdný.

Zpět do obchodu
Shopping cart (0)
Cena s DPH 0 Kč

Doprava a Platba

Free shipping over 49$
  • Úvod
  • Jak to funguje?
  • Eshop
  • Články
  • Faq
  • O nás
  • Kontakt
Košík 0

Často kladené dotazy

Překvapuje vás, že baterie v Oxee vydrží až 1 rok?
V klidovém stavu Oxee spí a sleduje jen snímače (teplota, magnetický snímač, náklonový snímač atd.), proto není možné jej pomocí aplikace přenastavit kdykoli. Díky možnosti pravidelného probouzení budou požadované změny z aplikace vždy provedeny.
Proč mi po odeslání změn z aplikace nepřišlo SMS potvzení ihned?
Oxee pošle potvrzení až po zpracování změn, ale na to se musí probudit – k tomu slouží nastavení pravidelného probouzení. Oxee se dále probudí v testovacím režimu (vyvoláte stiskem tlačítka), při pravidelném reportu a při vyvolání poplachu
Jaké používat baterie v Oxee?
Pro dlouhou životnost a odolnost vůči vnější teplotě používejte do Oxee výhradně baterie Energizer Ultimate Lithium AA. Kvalitní alkalické baterie lze použít jen jako nouzové řešení, při nízkých teplotách jsou absolutně nevhodné. Jejich výdrž bude výrazně nižší a informace o jejich stavu bude nepřesná. Zinkouhlíkové baterie nepoužívejte!
Můžu zároveň používat externí poplachový vstup a teploměr připojený v externím vstupu?
Oxee má jeden externí vstup, v případě jeho využití pro poplachový snímač je měření teploty možné jen interním teploměrem. Kombinace interního a externího teploměru není možná.
Jakou velikost SIM karty použít?
Vkládejte SIM kartu vylomenou na velikost NANO (ta nejmenší).
Jak Oxee zprovoznit?
Vše důležité ke zprovoznění Oxee se dozvíte na této stránce.

© 2021 Oxee - Všeobecné obchodní podmínky - Ochrana osobních údajů - Kontakt